Wedstrijden > Good Luck 2 - Oranje Wit 5

Datum: 11 december 2004

Good Luck 2 niet opgewassen tegen Oranje Wit

Op zaterdag 11 december vond de wedstrijd plaats tussen de nummer twee Good Luck 2 en de koploper Oranje Wit 5. Voor deze wedstrijd was Oranje Wit de grote favoriet. Deze ploeg won de voorgaande wedstrijden met zeer grote cijfers. Good Luck hoopte vooraf met goed spel op een stunt tegen deze ploeg en anders het Oranje Wit in ieder geval knap lastig te maken. Bij Good Luck begonnen Petra v/d Valk en Jeroen Kars op de bank.

Oranje Wit liet in de beginfase van de wedstrijd direct van zich spreken. Die ploeg begon in een zeer hoog tempo en bracht de score snel op 0 - 2. Via Lindsay Abbas werd er tegen gescoord waarna Oranje Wit uitliep naar 1 - 7. Good Luck had aanvallend weinig in te brengen en was verdedigend niet alert. Dit werd keihard afgestraft door de ploeg uit Dordrecht. Foutjes in de korfzone waren wel aan Oranje Wit besteed. Van de elf doelpunten die de Dordtenaren scoorden waren slechts drie afstandschoten. Ruststand was - zij het enigszins vertekend - 2 - 11.

Ook in de tweede helft speelde Good Luck niet goed. Oranje Wit kon alleen maar verder uitlopen. De doelstelling die in de rust werd gesteld werd niet gehaald en via 6 - 19 werd de eindstand bepaald op 7 - 23.

Dat er nul punten gehaald zouden worden vandaag was wel een beetje ingecalculeerd, maar er was vooraf toch wel verwacht dat men het Oranje Wit enigszins moeilijker zou kunnen maken. In de stand zal dit verlies uiteindelijk waarschijnlijk weinig uithalen, omdat Oranje Wit wel voor iedere ploeg te sterk zal blijken. Good Luck 2 staat nu op de derde plaats achter Oranje Wit 5 en NIO 3. Volgende week speelt Good Luck 2 uit in Bergen op Zoom tegen Scheldevogels 2. Hopelijk kan Good Luck dan beter spel laten zien dan vandaag en de punten meenemen.

Doelpunten Good Luck: volgen nog...