Wedstrijden > Good Luck 2 - Albatros 4

Datum: 11 september 2004

Good Luck 2 - Albatros 4

Op 11 september moest Good Luck 2 het opnemen tegen Albatros 4 uit Zwijndrecht. Albatros had zijn eerste wedstrijd gemakkelijk gewonnen van DSO 3. Good Luck 2 verloor zijn eerste wedstrijd. Good Luck 2 moest het vandaag doen zonder Jeroen Kars. Op de bank begon Lindsay Abbas.

Al gelijk in het begin werd duidelijk dat Good Luck te maken had met een sterkere tegenstander dan vorige week. Aanvallend ging het behoorlijk moeizaam en het was dan ook Albatros wat op een 0 - 2 voorsprong kwam. Het tweede aanvalsvak liep wat beter en via een doelpunt van Arie Jan Hartensveld werd het 1 - 2 waarna Albatros weer op twee verschil kwam. Een strafworp van Ingmar Adam hield Good Luck in het spoor van Albatros, maar Albatros scoorde veel gemakkelijker dan Good Luck en bij rust stonden er de harde cijfers van 3 tegen 8. Een achterstand die niet nodig was geweest daar Good Luck vlak voor de rust een paar 100% kansen kreeg. Albatros mocht daarbij ook nog eens scoren door een paar grove fouten in de verdediging van Good Luck.

De tweede helft werd ook niet echt geconcentreerd ingegaan. Albatros scoorde direct de 3 - 9. Daarna leek het iets beter te gaan. Het aanvalsvak wat het zo moeilijk had in de eerste helft ging nu wat beter draaien. Dit resulteerde in twee doelpunten voor Good Luck. Het andere vak had het nu juist wat moeilijker, maar toch kwam Good Luck terug tot 7 - 10. Daar bleef het dan ook bij. Good Luck kon aanvallend niet veel meer brengen wat Albatros de gelegenheid gaf om de wedstrijd te beëindigen met de stand van 7 tegen 13.

Conclusie na dit duel was dat Albatros terecht won in Middelharnis, maar dat het grote verschil van zes doelpunten niet nodig was geweest. Het spel was minder goed dan vorige week. Hopelijk gaat het volgende week in de wedstrijd tegen TOGO 2 wat beter.

Doelpunten Good Luck: Arie Jan Hartensveld (3), Leonie Noteboom (1), Thea Melaard (1) Arno Doornhein (1) en Ingmar Adam (1)