Wedstrijden > Good Luck A - All-Ready A

Datum: 1 september 2004

De eerste wedstrijd van de nieuwe A’s

De A's wisten van te voren dat dit geen makkelijke wedstrijd zou worden, want bij de A’s is het toch allemaal even wat moeilijker, grotere tegenstanders e.d. Good Luck kwam 0-1 achter, maar dat werd de volgende aanval gelijk weer goed gemaakt door Arnold Jansen door middel van een vrije bal. Daarna was All Ready beter en maakte Good Luck de kansen niet af, daardoor keken ze in de rust tegen een 1-6 achterstand aan. Na de rust ging All Ready gewoon door met scoren tot het 1-11 stond. Toen maakte Arnold weer een doelpunt, dus 2-12. Daarna maakten de Zeeuwen weer 2-13 en Thomas met een fraai schot de 3-13 en dit was dan ook de uitslag. Het was geen slechte wedstrijd maar de A's weten nu wel dat er nog een hoop moet gebeuren met dit jonge team.