Wedstrijden > Good Luck 1 - Oranje Nassau 1

Datum: 25 augustus 2004

Good Luck 1 - Oranje Nassau 1

Woensdagavond 25 augustus waren Oranje-Nassau 1 en 2 uit Vlaardingen te gast bij Good Luck voor een oefenduel tegen Good Luck 1 en 2. Nadat de dag ervoor de selectie voor beide teams bekend was gemaakt, konden de ploegen nu compleet aantreden tegen Oranje-Nassau. Het jonge 2e van Good Luck verloor in een goede wedstrijd met 6 - 10. Good Luck 1 liet in de eerste 20 minuten goed spel zien en kwam op een 7 - 2 voorsprong. Oranje-Nassau wist voor rust de stand tot 8 - 6 terug te brengen. In de tweede helft was vooral het zware veld en de schemering de spelbreker. Beide teams waren vermoeid en gingen onnodige fouten maken. Toch wist Good Luck de wedstrijd winnend af te sluiten met een 11 - 9 stand. Coach De leeuw heeft wat dingen kunnen proberen en kunnen zien hoe ver zijn formatie op dit moment is. Zaterdag 28 augustus is Good Luck te vinden op de driekamp in Roosendaal.

Doelpunten Good Luck: Britt Abbas (2), Heidi Kamerling (2), Marjon Soeteman (2), Arjan Zondervan (2), Marcel Kievit (1), Liesbeth Los (1) en Nico Overduin (1).