Wedstrijden > Good Luck 2 - Oranje Nassau 2

Datum: 25 augustus 2004

Good Luck 2 - Oranje Nassau 2

Op woensdag 25 augustus stond de oefenwedstrijd tegen Oranje Nassau 2 op het programma. De dag ervoor was de selectie bekend gemaakt. Good Luck 2 bestaat nu uit Myrna van Brussel, Thea Melaard, Lindsay Abbas, Kim Noteboom, Leonie Noteboom, Ingmar Adam, Arno Doornhein, Jeroen Kars, Arie Jan Hartensveld en Gijsbert Gille. Wilko Kattestaart is dit seizoen de trainer en coach.

Het was zaak om in deze wedstrijd een beetje te wennen aan elkaar. Dit was in de vorige oefenwedstrijden nog niet echt mogelijk geweest. Good Luck begon aardig aan de wedstrijd. Via een goede aanval kwam Good Luck op een 1 - 0 voorsprong. Oranje Nassau maakte gelijk en Good Luck kwam weer op 2 - 1. Vanaf dat moment wilde het scoren niet echt meer lukken en kon Oranje Nassau het verschil maken. Op een wat ongelukkige wijze stond het ineens 2 - 6. Een afstandschot van Kim Noteboom bracht de ruststand op 3 - 6.

Ook in de tweede helft lukte het Good Luck niet echt om dichterbij te komen. Men kwam via 3 - 8 op een 4 - 10 achterstand. Doelpunten van Arie Jan Hartensveld en Ingmar Adam maakte de stand nog een beetje dragelijk.

Ondanks het verlies kon Good Luck toch tevreden terugkijken op de wedstrijd. Er werden wel wat fouten gemaakt, maar het voor de eerste keer samenspelen ging vrij goed. A.s. zaterdag speelt het team een driekamp bij Keep Fit in Roosendaal. Daarna zal het team klaar moeten zijn voor de competitie.