Wedstrijden > Ventura Sport 1/2 - Good Luck 1/2

Datum: 17 augustus 2004

Ventura Sport 1/2 - Good Luck 1/2

Dinsdagavond 17 augustus reisde vrijwel de gehele selectie van Good Luck af naar Strijen voor het eerste oefenduel in de voorbereiding op het seizoen 2004-2005. De jonge garde is van de A-junioren overgekomen naar de selectie en krijgt de kans zich in de kijker te spelen voor het eerste of tweede. Ook spelers van het 3e van vorig seizoen hebben zich bij de selectie gevoegd. Good Luck 2 speelde tegen Ventura Sport een onfortuinlijke wedstrijd en na 2 keer 35 minuten keek coach Wilko Kattestaart tegen een 6 - 20 nederlaag aan. De stand was echter niet belangrijk in dit deel van de voorbereiding.

Bij Good Luck 1 maakte Heidi Kamerling na een lange blessurestop haar rentree. In het begin was het even zoeken, zodat scheids Lau Minheere met een 6-4 achterstand de rust infloot. In de tweede helft overdonderde Good Luck Ventura Sport en verdedigde zeer consequent. Hierdoor had Good Luck halverwege de eerste helft de achterstand omgebogen in een 7 - 12 voorsprong. Arno Doornhein en Myrna van Brussel werden in de slotfase ingebracht en Good Luck won de strijd, ondanks vele gemiste kansen, met 9 - 14.

Doelpunten Good Luck: Marcel Kievit (5), Arjan Zondervan (4), Britt Abbas (2), Liesbeth Los (1), Nico Overduin (1) en Jan-Willem de Vos (1).