Wedstrijden > Good Luck 2 - Voltreffers 2

Datum: 24 april 2004

Good Luck 2 pakt twee belangrijke punten

Op zaterdag 24 april vond de wedstrijd plaats tussen de beide tweede teams van Good Luck en De Voltreffers. Voor deze wedstrijd stond De Voltreffers vijf punten voor op Good Luck. Bij Good Luck 2 stromen de punten de laatste tijd niet echt binnen. Er is slechts 1 punt behaald uit drie wedstrijden. Afgelopen donderdag werd er ongelukkig verloren van Snel 3. Gevolg hiervan is wel dat Good Luck 2 deze wedstrijd moest winnen. Dit moest mogelijk zijn, want De Voltreffers 2 heeft geen goed zaalseizoen gespeeld en ook op het veld is die ploeg aan het zakken. Bij Good Luck begonnen Ingmar Adam en Thea Melaard op de bank.

Good Luck ging goed van start. Een aantal lange aanvallen met veel schoten leverden nog niets op, maar middels een strafworp kwam Good Luck op voorsprong. De 2 - 0 leek er ook aan te komen, maar tegen de verhouding in kwam De Voltreffers op gelijke hoogte. Vanaf dat moment werden de aanvallen van de ploeg uit Oosterhout wat dreigender, maar het was Good Luck dat door twee schoten op een 3 - 1 voorspong kwam. Het andere vak deed hier nog een schepje bovenop en kwam door een schot van Anne Los en een fraaie doorloopbal met één hand van Dick Boeter op een 5 - 1 voorsprong. De Voltreffers zakte echter nog niet in en bleef meescoren. Het gat van vier hield echter stand en er werd een ruststand bereikt van 8 - 4.

Good Luck 2 wilde na rust niet dezelfde fout maken als tegen Snel 3. Daarom was het belangrijk om als eerste te scoren in de tweede helft en zo te proberen de wedstrijd vroegtijdig te beslissen. Dat lukte, doelpunten van Dick Boeter en Leo v/d Made - die beide behoorlijk op dreef waren - brachten Good Luck naar een 11 - 4 voorsprong en De Voltreffers waren de wanhoop nabij. Thea Melaard en Ingmar Adam waren inmiddels ingevallen en Good Luck tufte rustig voort. Het gat van zeven werd nog verder uitgebreid en bij het laatste fluitsignaal stond er een mooie stand van 18 - 8 op het scorebord.

Twee zeer belangrijke punten voor het tweede team van Good Luck. Hopelijk kan er aan het spel wat vandaag vertoond werd een gevolg worden gegeven in de belangrijke wedstrijd tegen VIOS (W) 2 over twee weken.

Doelpunten Good Luck: Dick Boeter (5), Leo v/d Made (4), Myrna van Brussel (2), Kim Noteboom (2), Petra v/d Valk (2), Adwin Krijger (2), Anne Los (1)