Wedstrijden > ACKC A1 - Good Luck A

Datum: 17 april 2004

Van uw webmaster...

Deze zaterdag speelde Good Luck A de uitwedstrijd tegen ACKC A1. Deze ploeg staat op de tweede plaats en is een lastige tegenstander voor de A's. Eerder dit seizoen werd in Middelharnis met 3-9 verloren. Een aantal weken daarvoor eindigde een oefenwedstrijd tussen beide ploegen nog in 12-12. Bij Good Luck ontbraken deze week de nog altijd geblesseerde Jessica de Vos én Rik Weijman.

Op een zonovergoten veld in Almkerk werd om 12.00 begonnen aan de wedstrijd. Binnen een halve minuut had de thuisploeg al gescoord. Good Luck stond er bij te kijken, maar herpakte zich. Het werd nog wel 2-0, waarna de A's op gelijke hoogte kwamen door 2 doelpunten van Arno Doornhein. Good Luck speelde heel aardig en gaf ACKC goed partij, maar beide ploegen maakten de kansen in de eerste helft moeizaam af. Dit leidde tot een magere ruststand van 3-2.

Direct na rust scoorde ACKC twee maal van afstand, waardoor Good Luck de aansluiting kwijt was. Zo'n 5 minuten na rust werd Jeroen kars vervangen door Arie Jan Hartensveld. Een door Maarten Vijfhuize versierde strafworp was de kans om terug te komen in de wedstrijd, maar deze werd helaas gemist door Amy Adriaansen. Via Arno Doornhein werd het uiteindelijk toch 5-3. Op dat moment moest Maarten Vijfhuize met een enkelblessure het veld verlaten. Jeroen Kars mocht terug in het veld bij Good Luck, dankzij een sportief gebaar van ACKC. In het veld ging het daarna een stuk minder met Good Luck. ACKC was scherper en liep uit naar een 8-3 voorsprong. Een strafworp via Annemieke Breeman, benut door Amy Adriaansen betekende nog 8-4. ACKC was echter niet klaar en bepaalde de eindstand op 10-4.

Een prima eerste helft gaf hoop op een goed resultaat, maar enkele tegenslagen vlak na rust waren fataal voor Good Luck. ACKC profiteerde en won uiteindelijk verdiend. Volgende week spelen de A's om 12.30 thuis tegen Vriendenschaar uit Hardinxveld Giessendam. Aansluitend zijn er dan wedstrijden van Good Luck 1 en 2, een barbecue en een darttoernooi!

Aanval: Lindsay Abbas, Thea Melaard, Jeroen Kars (40. Arie Jan Hartensveld), Hans Peterse
Verdediging: Amy Adriaansen, Annemieke Breeman, Arno Doornhein, Maarten Vijfhuize (50. Jeroen Kars)
Doelpuntenmakers: Arno Doornhein (3), Amy Adriaansen (1)