Wedstrijden > Vlaardingen B2 - Good Luck B

Datum: 22 november 2003

Vlaardingen B2 - Good Luck B

Voor de spelers en speelsters van Good Luck B stond de eerste uitwedstrijd op het programma tegen Vld/Ridderhof B uit Vlaardingen. Nadat ze de eerste thuiswedstrijd zeer ruim hadden gewonnen, waren de verwachtingen voor deze wedstrijd ook hooggespannen. In de eerste minuten bleek echter al dat er veel meer tegenstand te verwachten was. Ook de ploeg uit Vlaardingen speelde de bal snel rond en zorgde voor veel gevaar middels zuivere afstandschoten. Na enkele minuten verzilverde Vld/Ridderhof de kansen goed en kwamen op een 2-0 voorsprong. Het 2e aanvalsvak van Good Luck probeerde het gat snel te dichten en kreeg daarvoor hulp uit onverwachte hoek. Toen één van de spelers van Vld/Ridderhof probeerde een hard gegooide bal te onderscheppen, kon hij de bal alleen maar van richting veranderen. De bal vloog hoog de lucht en ging met een mooie boog door de korf, maar het was in zijn eigen korf en het was daarom een eigen doelpunt. Een unieke gebeurtenis, maar wel een lekkere meevaller voor Good Luck B. Arnold Jansen maakte in de volgende aanval ook nog de gelijkmaker, zodat de vroege achterstand geheel weggepoetst was. Lindsey Knöps zorgde middels een goed genomen strafworp voor een 3-2 voorsprong, die op dat moment ook verdiend was. In de tweede helft ging Good Luck door met goed spel, maar vergat te scoren. De ploeg uit Vlaardingen scoorde 2 maal achter elkaar, zodat Good Luck weer tegen een achterstand aan keek. Het was opnieuw Arnold die met een mooie doorloopbal de ploegen op gelijk hoogte zette. Na enkele kansen gemist te hebben scoorde Samantha Vroegindeweij een schitterend schot van verre afstand. Even later ging ook eindelijk haar doorloopbal door de mand, zodat er een voorsprong stond van 6-4. Kort voor tijd scoorde ook de ingevallen Emma Adriaansen via een strafworp en kwam de eindstand uit op Vld/Ridderhof 4 en Good Luck 7. Een zeer goede prestatie waaraan iedereen een grote bijdrage heeft geleverd. Hopelijk kan deze lijn het gehele seizoen vastgehouden worden en dan komen de bovenste plekken zeker in beeld.

Opstelling Good Luck B:
Aanval - Thomas v/d Heuvel, Roland Grootenboer, Lindsey Knöps, Clarinda v/d Kamp
Verdediging - Leonard v/d Sluijs, Arnold Jansen, Yvette Terreehorst, Maxime van Peperstraten

Wissels - Samantha Vroegindeweij (2e helft voor Lindsey) en Emma Adriaansen (2e helft voor Maxime)