Wedstrijden > Oranje Zwart D - Good Luck D

Datum: 11 oktober 2003

Good Luck D kampioen!

Eind vorig seizoen kregen enkele jongens en meisjes te horen, dat ze het volgende seizoen in een andere ploeg zouden komen. Dit zou een nieuwe ploeg worden met veel talent en die getraind en gecoacht zou worden door Marcel Kievit en Britt Abbas. De één vond dit leuker om te horen dan de ander. Voor sommige spelers was het een grote stap vooruit, van de F-jes ineens naar de D’s. Dat betekent korfballen met 2 vakken, geen strafworpencompetitie meer en wisselen na 10 minuten van vak en functie. In deze groep spelen de volgende meisjes: Melanie, Denise, Anne, Jara, Virginia, Carolien en Daisy en de volgende jongens Dewi, Kees, Mick, Jasper en Sven. Iedereen zegt dat alle spelers de laatste maanden goed vooruit zijn gegaan, doordat ze twee keer per week hard hebben getraind en veel inzet hebben getoond tijdens de wedstrijden. Good Luck D heeft maar 1 wedstrijd verloren. De overige wedstrijden zijn allemaal gewonnen en dus is Good Luck D terecht kampioen geworden. Na afloop van de wedstrijd tegen Oranje Zwart D hebben de spelers van Good Luck D in de kantine friet met een snack gehad om het kampioenschap te vieren, samen met alle trotse ouders. Over enkele weken gaat de ploeg weer in de zaal trainen en wordt begonnen met de zaalcompetitie. Als de ploeg hard blijft trainen worden ze misschien in de zaal ook wel kampioen.