Wedstrijden > Good Luck 1/2 - ACKC 1/2

Datum: 12 augustus 2003

Good Luck 1/2 - ACKC 1/2

Op dinsdag 12 augustus 2003 kwam ACKC met twee teams uit Almkerk om het op te nemen tegen de selectie van Good Luck. Zo kon de gehele selectie van Good Luck in een wedstrijd laten zien wat het waard is. Tevens konden coaches Van Hooydonk en Quak voor zichzelf hun selectie voor Good Luck 1 en 2 bekijken. Een week later zouden de namen bekend worden gemaakt. Zowel ACKC 1 als 2 spelen in de competitie hoger dan Good Luck. Een goede graadmeter dus. Good Luck 2 had dan ook moeite met het spel van ACKC, maar voornamelijk met zichzelf. Met een aantal nieuwe gezichten kwamen ze niet verder dan 5 treffers, waar ACKC er 13 maakte. Bij Good Luck 1 ging het wat beter. De hele wedstrijd ging gelijk op. Echter maakte ACKC in de slotfase een verschil van twee, waardoor de wedstrijd met 13 - 15 werd afgesloten.