Wedstrijden > Good Luck B - ODI B

Datum: 5 april 2003

Van uw reporters...

Op zaterdag 5 april speelde de B’s van Good Luck tegen het Schiedamse ODI. Er stond veel wind maar gelukkig scheen de zon. De wedstrijd stond onder leiding van A. krijger. Het aanvalsvak bestond uit: Roland, Thomas, Clarinda en Marije. Het andere vak bestond uit Arnold, Leonard, Emma en Lindsey. Samantha zat wissel.

In de eerste paar minuten kreeg Good Luck aardige kansen via Thomas. Maar de beste kansen in begin van de wedstrijd waren voor ODI met 2 schoten op het randje van de korf kwam Good Luck goed weg. Maar toch scoorde Good Luck de openingstreffer het doelpunt kwam was van Clarinda met een doorloopbal. Zeven minuten na de eerste treffer kreeg Lindsey een schot tegen 1-1. Het bleef lang 1-1. Met nog een minuut of drie spelen in de eerste helft scoorde Arnold met een fraai schot de 2-1. Good Luck kreeg de eerste helft de veel meer kansen dan ODI maar door de wind bleef het bij 2-1. Toen floot de scheidsrechter voor rust.

De tweede helft begon met een wissel. Samantha verving Marije Good Luck begon goed na 4 minuten was het al 3-1 door weer een schot van Arnold. Door een doelpunt van de ingevallen Samantha liep Good Luck uit, 4-1. ODI werkte nog tegen door de 4-2 te maken. Na ruim een kwartier spelen scoorde Leonard de 5-2. Door doelpunten van Leonard en Clarinda liep Good Luck uit naar ene comfortable voorsprong van 5 doelpunten verschil. ODI probeerde nog terug te komen en dat leek te lukken toen ze in de 24ste minuut een strafworp meekregen maar ze misten deze grote kans. In de laatste 4 minuten scoorde Samantha, Leonard en Arnold nog, en zo won Good Luck B deze wedstrijd redelijk gemakkelijk met 10-2.

De doelpuntenmakers: Arnold (3x), Leonard (3x), Clarinda (2x) en Samantha (2x)