Wedstrijden > Good Luck 3 - DSO 5

Datum: 30 september 2006

Good Luck 3 pakt puntje tegen DSO

Zaterdag 30 september speelde Good Luck 3 een thuiswedstrijd tegen DSO 5. Een keertje winnen zou wel weer leuk wezen want in de vorige week tegen Snel 4 was het niet best gelopen. Onder het genot van een lekker zonnetje konden beide teams aan de wedstrijd beginnen.

In de eerste helft speelde Good Luck niet slecht maar stond de ploeg wel steeds op achterstand. We scoorde niet echt lekker mee en stonden dus met 3-6 achter. In de tweede helft ging het een stuk beter en kwamen we heel goed terug. Zo'n vijf minuten voor tijd kwamen we langszij en stond het 7-7. We kregen nog kansen op 8-7 maar die had DSO ook dus uiteindelijk was iedereen wel tevreden met het resultaat.

Smetje was het uitvallen van André maar die zat ook alweer snel aan een fles bier dus al met al konden we spreken over een goede zaterdag voor het derde.