Wedstrijden > Good Luck 3 - Albatros 7

Datum: 14 oktober 2006

Good Luck 3 wint laatste thuiswedstrijd op het veld

Zaterdag 14 oktober speelde Good Luck 3 de laatste thuiswedstrijd tegen Albatros 7. Dat de tegenstander nog geen punten had behaald wilde niet zeggen dat men vooraf van een makkie uit zou gaan.

Door vele afwezigen en blessures bij zowel het 3de als het 4de reisden de meeste dames van de ploeg uit Menheerse mee met Good Luck 4 voor de uitwedstrijd van deze ploeg. Aangezien de junioren en B-meiden allen aanwezig waren voor een trainingsweekend werd de ploeg met jeugdspelers aangevuld. Ook speelster van de midweek Dineke Sprong had haar vrije zaterdag opgeofferd om de ploeg compleet te maken.

Aangezien de voor deze wedstrijd aangewezen scheidsrechter geblesseerd was, werd de wedstrijd na overleg met de ploeg uit Zwijndrecht gefloten door Harm en Rik Weijman. Nog voor de aanwezige supporters goed en wel op hun stoelen zaten stond er al een 5-0 voorsprong op het scorebord. De gasten deden hierna nog wel iets terug en kwam na twee aanvallen terug tot 5-2. Hierna volgden nog een aantal scores van de thuisploeg en het rustsignaal klonk dan ook met een stand van 9-2.

Na de thee werden een aantal van de junioren afgelost en onder enthousiaste aanmoedigingen vanaf de kant ging de ploeg verder waar het gebleven was, het creëren van vele kansen en het uitbouwen van de voorsprong. Een aantal mooi opgezette aanvallen volgden waarbij geen speler werd overgeslagen.

Tegen het eind van de wedstrijd verslapte de verdediging steeds meer en zo kwam het dat de tegenstander voor de laatste drie scores tekende. Einduitslag 18-8!!

Tijdens het opruimen van het veld werd het eerste gedeelte van het veldseizoen nog geëvalueerd en werd er al voorzichtig vooruitgeblikt naar het zaalseizoen waar alleen maar Zeeuwse tegenstanders te wachten staan: Blauw Wit uit Kloetinge, Fortis uit Oost Souburg, BKC uit Breskens, Tjoba uit 's-Heer Hendrikskinderen, TOP uit Arnemuiden en Stormvogels uit Westkapelle. De kicksen kunnen in het vet, de zaalschoenen kunnen weer uit de kast.