Wedstrijden > TOGO 1 - Good Luck 1

Datum: 14 oktober 2006

Good Luck verliest pover duel

Zaterdag 14 oktober was het de dag om naar Goes af te reizen en TOGO te gaan bestrijden. Het werd een wedstrijd zoals we er dit seizoen al enkele gehad hebben. Twee ploegen die verdedigend de baas waren over de aanvallers, het duurde dan ook 6 minuten voor de eerste score op het bord kwam. Twee minuten later 2 - 0 maar via twee knappe aanvallen kwamen wij al snel weer op gelijke hoogte: 2 - 2.

Het vervolg van de wedstrijd was een kopie van de eerste 20 minuten. Lange tijd geen doelpunten (kansen zat) en dan van de 23e tot de 27e minuut weer treffers, wat inhield dat een stand van 5 - 3 de ruststand was.

Ook de tweede helft een zelfde spelbeeld: verdedigend van beide ploegen goed maar de afwerking slecht. Het verschil bleef eigenlijk tot de 27e minuut 2 doelpunten maar door een strafworp werd het verzet van Good Luck helemaal gebroken zodat TOGO de wedstrijd eigenlijk goed uitspeelde en er een eindstand van 12 - 7 werd bereikt. Wat ook wel gezegd mag worden: naar mijn mening een goede leidsman die de weinige foutjes over alle twee de ploegen verdeelde.

Doelpuntenmakers: Marjon 1 - Petra 2 - Thea 1 - Jan-Willem 1 - Arno 2

Vooruitkijkend op volgende week, Stormvogels thuis, denk ik even terug aan verleden jaar. Toen ook de laatste wedstrijd voor de zaal, een zelfde scenario dus. Toen werd er gewonnen met een monsterscore van 19 - 6.