Wedstrijden > Good Luck 3 - BKC 2

Datum: 18 november 2006

Valse start Good Luck 3

Waar sommige ploegen in de poule al twee wedstrijden hadden gespeeld speelde Good Luck 3 afgelopen zaterdag voor het eerst dit seizoen een wedstrijd in de zaal. Tegenstander was BKC 2 uit Breskens.

We begonnen niet erg sterk aan deze wedstrijd. De tegenstander hanteerde het achterverdedigen en hier gingen we helemaal verkeerd mee om waardoor de ploeg uit Zeeuws Vlaanderen al in het begin een ruime 1-5 voorsprong kon nemen. Half in de eerste helft gingen we wat slimmer spelen en werd eerst de rebound neergezet voordat we gingen schieten. Feitelijk resulteerde dit in een 5-7 achterstand bij rust.

In de tweede helft bij een 6-8 achterstand kregen we genoeg kansen om langszij te komen maar deze waren niet aan ons besteed. BKC liep hierdoor weer uit naar vier punten. Helaas konden we dit gat niet meer dichten en kwam de overwinning voor de gasten niet meer in gevaar. Uiteindelijk werd het 10-15. Volgende week maar weer opnieuw proberen dus, dan uit bij Stormvogels 3 in Koudekerke.

Veel belangrijker echter was na de wedstrijd. Toen gingen we eten bij het Kofjekokertje met een klein clubje en dat was beter gelopen. Ze hebben daar goede kinderijsjes!