Wedstrijden > Stormvogels 3 - Good Luck 3

Datum: 25 november 2006

Stormvogels 3 maatje te groot

Afgelopen zaterdag speelden we met het derde uit bij Stormvogels 3 in Koudekerke. Deze ploeg was koploper dus we zouden zien of er wat te halen viel.

Het antwoord werd snel duidelijk. Aanvallend kregen we erg weinig ruimte en Stormvogels had een behoorlijk overwicht. Dit resulteerde in snelle 4-0 achterstand. Vervolgens kwamen we terug tot 4-2 en kon het nog een wedstrijd worden. Dit was echter snel over want bij rust stonden we alweer 8-2 achter.

In de tweede helft geen ander beeld. Het werd snel 9-2 waarna het 22 minuten duurde voordat er weer een doelpunt viel. Uiteindelijk verloren we met 13-2. Beide ploegen hadden meer doelpunten kunnen maken maar dat Stormvogels een maat te groot was, dat was wel duidelijk. Deze ploeg hoort dan ook zeker niet in deze klasse thuis. Troost is in elk geval dat we in deze poule niet veel betere ploegen tegen zullen komen.

Volgende week spelen we thuis tegen Tjoba 6 om 15.35u.