Wedstrijden > Good Luck 1 - Vriendenschaar 1

Datum: 9 december 2006

Good Luck 1 - Vriendenschaar 1

Het eerste wat de webmaster aan mij vroeg gisteren was "er komt zeker geen verslag van deze wedstrijd?". En om jullie eerlijk de waarheid te vertellen, had ik daar op dat moment en ook nu nog niet zo'n behoefte aan.

Good Luck - Vriendenschaar (B) was een duel om een plaats in de middenmoot, maar omdat Good Luck een slechte wedstrijd liet zien en dus verloor met 18 - 8 heeft het zichzelf eigenlijk veroordeeld tot het spelen van degradatiekorfbal. Movado, Conventus en Vriendenschaar zijn denk ik de toppers in onze afdeling. Dat betekent dat Good Luck zal moeten winnen van RKC, Ten Donck en nog een keer van Eureka om zodoende nog een redelijk seizoen te hebben.

Natuurlijk heb ik er wel alle vertrouwen in dat het goed gaat komen, maar dan zullen de wedstrijden toch zeker op een heel andere manier gespeeld moeten worden. Dat we het kunnen hebben we al laten zien dit zaalseizoen!

Doelpuntenmakers voor Good Luck: Thea 2 - Petra 1 - Nico 1 - Arno 1 - Jan-Willem 2 - Samantha 1