Wedstrijden > BKC 2 - Good Luck 3

Datum: 20 januari 2007

Good Luck 3 verliest van BKC 2

220 kilometer op de teller en een lichtere portemonnee door de tol heeft Good Luck 3 weinig opgeleverd. Nadat we drie wedstrijden achter elkaar een goed resultaat haalden gingen we bij BKC 2 in Breskens onderuit; 13-9.

Een lange reis naar Zeeuws Vlaanderen was een extra motivatie om de wedstrijd niet te verliezen. We begonnen dan ook heel aardig en kwamen snel op een 1-3 voorsprong. Die voorsprong wilden we graag nog verder uitbouwen, maar BKC kwam snel weer op gelijke hoogte. Een tussensprint van de thuisploeg zorgde voor een 7-4 tussenstand.

De tweede helft begonnen we op dezelfde manier als de eerste helft en zo kwamen we terug tot 8-7. In de cruciale fase daarop liep de thuisploeg toch weer uit tot 11-8 en konden we niet meer terugkomen. Zo verloren we met 13-9 van een ploeg die eigenlijk helemaal niet beter was dan ons.

De volgende keer moeten we thuis tegen Stormvogels 3. In de uitwedstrijd hebben we daar 13-2 klop gehad dus we hebben nog wat recht te zetten. Wordt vervolgd.