Wedstrijden > Good Luck F1 - Movado F3M

Datum: 10 februari 2007

Good Luck F1 - Movado F3M

Alle ouders zitten toch wel een beetje zenuwachtig op de tribune, want als de F1 vandaag wint, dan worden ze met nog één wedstrijd te gaan al kampioen. Maar de F1 zelf heeft nergens last van, ze weten niet dat dit hun kampioenswedstrijd is en gaan vol goede zin het veld op...

"Irene? Dit is toch het team waar we bij de uitwedstrijd met 11-0 van hebben gewonnen?" "Ja, dat klopt, maar jullie moeten wel je best doen hoor!" Ze hebben nog meer te winnen en daar zullen ze zeker hun best voor gaan doen. Leo heeft chips beloofd bij minstens 20 gescoorde strafworpen, dat is een leuk vooruitzicht!

In de eerste helft is het Jacintha die aan de kant zit. Evy, Wendy, Brian en Vincent gaan lekker vlot aan de slag en al heel snel scoort Wendy het eerste doelpunt van de wedstrijd. Dat is een mooi begin. Redelijk snel volgen er nog twee mooie doelpunten, waaronder een hele goede combinatie van Brian en Vincent. Brians positie onder de korf was prima voor het aangooien van een doorloopbal en dat was een kans die Vincent fantastisch benutte.

Na 7 en een halve minuut worden er strafworpen gegooid en ook dat gaat redelijk soepel, maar we moeten er wel 20 halen en dat zal nog niet makkelijk worden.

Evy mag het tweede gedeelte van de eerste helft toekijken vanaf de kant, waar ze met het gezellige publiek ons enthousiast aanmoedigt. De tegenpartij komt wat beter in hun spel, maar het houd ons niet tegen. Nog altijd hebben we de meeste kansen en ook nu kunnen we deze weer goed benutten. De tegenpartij staat te ver weg om Jacintha goed te verdedigen en die schiet een mooie bal in de korf. De rust wordt ingegaan met een 5-0 voorsprong.

Ook in de tweede helft scoort Wendy het eerste doelpunt en wordt er weer goed overgespeeld. Na een leuke snelle actie schiet Vincent er weer een hele mooie in! Zijn vierde deze wedstrijd, waarmee hij deze keer onze topscoorder is.

We gaan nog een keer strafworpen schieten en ja hoor, we redden het: 21-9 was de stand met de strafworpen en dus is de chips na afloop zeker verdiend!

De laatste 7 en een halve minuut gaan in. Vincent mag uitrusten van alle prestaties en Brian staat weer helemaal zijn mannetje. Het verdedigen gaat goed en Jacintha schiet van afstand nog een keertje raak. In totaal hebben ze met zijn allen 30 keer raak geschoten deze wedstrijd!

Yippie! We hebben met 9-0 gewonnen en we zijn KAMPIOEN! Met zijn allen op de foto, douchen en dan lekker frietjes eten om dit alles te vieren.

Evy, Wendy, Jacintha, Brian en Vincent, van harte gefeliciteerd!