Wedstrijden > Blauw Wit 5 - Good Luck 3

Datum: 24 februari 2007

Blauw Wit 5 - Good Luck 3

Helaas... weer verloren met het 3e afgelopen zaterdag. We moesten uit bij Blauw Wit 5 en we dachten hier wel een leuke pot te kunnen neerzetten. Dit bleek ook wel, in een sportieve wedstrijd waren de twee ploegen aan elkaar gewaagd en trok de thuisploeg aan het langste eind; 14-12. Een persoon waarbij de woorden 'sportief' en 'gelijkwaardig' niet van toepassing waren was de jongeman die de wedstrijd floot, want deze was alleen loyaal aan de thuisploeg.

We begonnen de wedstrijd vrij zwak en hierdoor kwam de thuisploeg ook steeds op 2 doelpunten voorsprong. In de laatste tien minuten van de eerste helft gingen we beter en slimmer spelen, werden er leuke kansen gecreëerd en doelpunten gemaakt. Zo kwamen we bij rust langszij; 7-7.

Graag wilde we in de tweede helft direct toeslaan, maar dit liep helaas anders. We lieten aanvallend niet veel zien en zo liep Blauw Wit vrij gemakkelijk uit naar 11-7. De wedstrijd leek gelopen maar vanuit het niets kwamen we terug tot 11-9. Vlak voor tijd stond het al 13-12 en leek het erop dat we punten zouden gaan halen. Op dat moment zal de scheidsrechter gedacht hebben: 'Het zal toch niet gebeuren dat een ploeg uit Zuid Holland de punten meeneemt uit Sportpunt Zeeland'. Hij presteerde het om in de laatste tien minuten nóg slechter en partijdiger te fluiten als hij al deed en wist zo op vakkundige wijze ervoor te zorgen dat de puntjes in Zeeland bleven. Bravo!

Volgende week komt deze tegenstander op bezoek bij ons. Hopelijk kunnen we dan op een eerlijke manier wél de punten bijschrijven.