Wedstrijden > Good Luck 3 - Blauw Wit 5

Datum: 3 maart 2007

Good Luck 3 neemt revanche!

Hopelijk kunnen wij deze week op een eerlijke manier revanche nemen op Blauw Wit 5, dat waren ongeveer de laatste woorden van het verslag van vorige week. Met gepaste trots kan ik vertellen dat het ons is gelukt! De thuiswedstrijd tegen Blauw Wit was feitelijk best gelopen! Met vlagen speelden we mooi korfbal en hebben we de wedstrijd winnend afgesloten; 14-12.

We begonnen de wedstrijd drek goed! In de eerste aanval kwamen we op 1-0 en alle ingrediënten voor een mooie korfbalavond waren aanwezig. Echter wisten we de 2-0 niet te maken en scoorde de tegenstander zeven maal op rij. Met een 1-7 tussenstand leek het ineens allemaal vrij kansloos. Vanaf dat moment begonnen we toch weer wat beter te spelen en kwamen we langzaam weer dichterbij zodat er bij een 5-8 tussenstand gerust werd.

Met goede moed begonnen we de tweede helft, het verschil was immers overbrugbaar! Via twee schitterende afstandschoten kwamen we op 7-8. Toen raakten we even van slag. Er liep namelijk een hond in het veld en de scheidsrechter was genoodzaakt om de wedstrijd even stil te leggen. In alle commotie wist Blauw Wit te profiteren en stond het ineens weer 7-10. Toch kwamen we langzamerhand terug in de wedstrijd en een minuut voor tijd kwamen we op 12-12. Een bloedstollende laatste minuut volgde... Via een doorloopbal kwamen we op 13-12. Blauw Wit kreeg ook een goede kans op de gelijkmaker, maar deze werd gemist. Zo gingen we de wedstrijd lekker uit ballen, echter was er een overtreding en konden we via een strafworp de winst veilig stellen.

Absoluut de spannendste, spectaculairste en beste wedstrijd van Good Luck 3 dit zaalseizoen. Iedereen heeft gescoord vandaag en dat is dus best gelopen!