Wedstrijden > Good Luck 3 - Ventura Sport 5

Datum: 7 april 2007

Good Luck 3 wint op de valreep

Voor de tweede maal op rij speelde Good Luck 3 een thuiswedstrijd op het veld. Vorige week werd gelijkgespeeld tegen DVS 3, waren we op zich wel tevreden mee want deze wedstrijd had alle kanten opgekund.

De wedstrijd van deze week tegen Ventura Sport 5 kon gezien het éénrichtingsverkeer maar één kant op, maar dit wisten we niet echt in score uit te drukken. We kwamen in de eerste aanval gelijk op 1-0 en het zou een gemakkelijke middag kunnen worden, maar dit viel even tegen. We kregen kans op kans maar de gasten kwamen via enkele spaarzame aanvallen op 1-2. Vlak voor rust kwamen we toch weer gelijk.

De tweede helft geen ander beeld. We stonden ondanks een groot veldoverwicht steeds aan de verkeerde kant van de score. Gelukkig hadden wij er eentje in het veld staan die wel goed is in het doelpunten maken zonder afvang (je weet wel, de voorzitter van Tuugie.nl) en dat leverde ons nog wat doelpunten op, maar ondanks dat kwamen we toch met 4-6 achter. Eindelijk kwamen we weer gelijk en in de laatste paar minuten wonnen we de wedstrijd toch nog door doelpunten van Puch en Els van Overbeeke, die nu ook in het derde speelt.

Kortom: 2 puntjes erbij en we gaan goed, want we staan bovenaan! BG!