Wedstrijden > Bolnes 6 - Good Luck 3

Datum: 9 juni 2007

Jahoor! Good Luck 3 is kampioen!!!

Afgelopen zaterdag is het derde, zoals eigenlijk wel een beetje verwacht kampioen geworden! De wedstrijd tegen Bolnes 6 is maar heel even spannend geweest uiteindelijk hebben we ruim gewonnen met 10-19 feitelijk.

Na op het gemakje een bakje koffie te hebben gedaan begonnen we dus aan de wedstrijd. Er was veel publiek uit Middelharnis een kijkje komen nemen en dit vonden de spelers van het derde buutegeweun. Dus. De wedstrijd dan: Je moet niet denken dat we veel meer kansen kregen dan de thuisploeg in het begin van de wedstrijd, maar feitelijk kwamen we toch met 2-1 achter. Wat een tuugie.nl!! Maar wij gaven in de essentie van de zaak natuurlijk niet op en zo kwamen we toch op voorsprong en gingen we met een ruime 5-10 de rust in.

Aangezien we al eens eerder dit seizoen zo'n grote voorsprong hadden bij rust waren we wel op ons hoede want we mochten dit dus niet meer weggeven zmz. Toch kwam de thuisploeg snel dichterbij tot twee punten. Toen riep er iemand vanaf de zijlijn 'Oranje Zwart', en die hint werd begrepen. Vanaf dat moment ging het ook gelijk een stuk beter en had de thuisploeg weinig meer in te brengen en sloten we de wedstrijd met negen verschil af.

DUSSSSS!!!! KAMPIOEN!!!

Van het bestuur kregen we bloemen aangereikt en gingen we nog op de foto. En het bleef nog lang onrustig...