Wedstrijden > Good Luck 3 - Kinderdijk 6

Datum: 8 september 2007
Tekst: Gijsbert Gille

Good Luck 3 wint eerste wedstrijd

Afgelopen zaterdag speelde Good Luck 3 de eerste wedstrijd in de competitie tegen Kinderdijk 6 uit Alblasserdam. Hierbij zouden we vooral met de nieuwe regels moeten gaan spelen. Arie Jan was er niet, in zijn plaats deed Adwin mee en het lege gat bij de dames werd opgevuld door Anouchka en Ilse.

We begonnen goed en kregen veel kansen en Jessica gaf met 2 doelpunten de eerste rake klappen. Vervolgens was het de beurt aan Adwin, die duidelijk al meer training had gehad dan de andere heren. Toen kon ook Maart niet meer achterblijven en hij scoorde ook 2x; 6-0. Marian was de laatste doelpuntenmaker in de eerste helft en zo was er een flinke voorsprong en geen sprake meer van spanning.

De tweede helft was een stuk minder aantrekkelijk om naar te kijken. We kregen nog zeer veel kansen maar het was wel te zien dat we de touwtjes flink lieten vieren. De tegenstander ging een stuk beter spelen en kwam zo ook aan kansen toe. Doelpunten van Els en Gijsbert en twee doelpunten van de tegenpartij betekende een 9-2 winst.

De kop is eraf en de eerste punten zijn binnen. Net als vorig jaar gaan we weer voor het kampioenschap, maar we zijn er zeker nog niet want aan de andere uitslagen te zien zijn er meer ploegen die kampioen willen worden. Wordt dus vervolgd...

Doelpunten: Jessica (2), Adwin (2), Maarten (2), Marian (1), Els (1), Gijsbert (1)