Wedstrijden > Swift 3 - Good Luck 2

Datum: 1 december 2007
Tekst: Adwin Krijger

Good Luck 2 duikelt in klassement door verlies...

Zaterdag 1 december stond de wedstrijd tegen Swift 3 uit Middelburg op het programma. Swift had nog maar 1 wedstrijd in de benen zitten, met winst overigens, en Good Luck heeft reeds twee gewonnen wedstrijden gespeeld. De winnaar van deze wedstrijd zou dus bovenin mee blijven doen.

Eigenlijk kunnen we er heel kort over zijn... Het ging futloos en zonder de echte wil om te winnen die we tegen Seolto nog wel zagen. Kansen waren er wel maar die werden gewoon te gemakkelijk gemist. Het tempo lag te laag waardoor veel schoten te kort waren. De tegenstanders waren niet veel beter maar toonden wel meer wil om te winnen en dat deden ze dan ook! Eindstand 10-7. Door dit toch in mijn ogen onnodige verlies duikelt het tweede naar de 5e plaats op de ranglijst.

Volgende week staat de altijd lastige wedstrijd tegen Stormvogels op het programma en het is te hopen dat we de nodige scherpte dan weer wel hebben om toch weer een rol van betekenis te kunnen gaan spelen in klasse R4A.