Wedstrijden > VIOS 3 - Good Luck 3

Datum: 19 januari 2008
Tekst: Gijsbert Gille

Good Luck 3 simpel langs VIOS

Op 19 januari 2008 moest Good Luck 3 de uitwedstrijd spelen bij VIOS 3 in Klundert. Alleen Jessica was er niet, zij is herstellende van een operatie.

Situatie voor deze wedstrijd was dat er een behoorlijke tweedeling blijkt te zijn in de afdeling. Het lijkt er gezien de uitslagen op dat HKC 6, Vriendenschaar 6 en wij de strijd aangaan om de eerste plaats. De ploegen daaronder verliezen hun wedstrijden namelijk met grote cijfers.

Één van de onderste ploegen is VIOS 3 en dat was dus vandaag de tegenstander. Gezien de stand moest dit geen probleem zijn, maar de statistieken zeggen niet altijd alles. Dit bleek ook wel, want na 15 minuten gespeeld te hebben opende de thuisploeg de score. Wij hadden zelf intussen al vele kansen gekregen, maar dit had nog geen doelpunten opgeleverd. Ondanks de vele kansen kwamen we even later met 3-1 achter. Nog voor rust werd dit weer goedgemaakt en stonden we toch nog met 3-6 voor.

In de tweede helft een zeer eenzijdige wedstrijd. Het tempo lag laag, maar het scoren ging zeer gemakkelijk. De voorsprong was al uitgebreid tot 3-14 voordat VIOS weer wat terug deed. Op dat moment was al wel een poos duidelijk dat de punten meegingen naar Middelharnis. De productie eindigde bij 4-18.

Volgende week spelen we thuis tegen Kinderdijk 6.