Wedstrijden > Good Luck B1 - Voltreffers B1

Tekst: Jonathan van den Hoek
Foto('s): Christiaan van den Hoek

Good Luck B1 - Voltreffers B1

Onze inzet was vandaag om niet helemaal weg gespeeld te worden zoals dat uit gebeurd was. Toen verloren we met 16-1. Dat waren we niet vergeten dus wilden we ze eens even terug pakken. De wedstrijd begon in ons nadeel want na een kwartier spelen schoten ze de 0-1 binnen. Daarna scoorden ze nog twee goede ballen. Waarna Denise de 1-3 op het scorebord zette. Voltreffers scoorde ook nog een doelpunt waarmee de ruststand op 1-4 kwam. Denise en Ivo werden gewisseld voor Carolien en Yorick. De eerste bal die na rust in het aanvalsvak van Good Luck kwam werd door Jonathan met een mooie doorloopbal afgemaakt. Wij scoorden nog een keer en de Voltreffers scoorden ook nog een aantal keer waardoor de eindstand op 3-9 kwam.