Wedstrijden > Focus 5 - Good Luck 4

Tekst: Marianna Nobel
Foto('s): Marianna Nobel

Focus 5 - Good Luck 4

Op Edwin na moesten alle spelers van het 4e uit Zevenbergen komen. We vertrokken daar al ruim tien minuten te laat maar André had zo her en der navraag gedaan over de kortste route naar Etten-Leur. Bij de molen rechts af en het zou allemaal goed komen. Midden op een kruispunt nog maar eens de weg vragen aan de politie (wat enige verkeerschaos tot gevolg had) maar we reden in één keer goed naar ELKV! Helaas toch zo'n 35 minuten te laat, het enige voordeel wat we hadden was dat de meeste spelers al goed warm gelopen waren tijdens de wedstrijd van het 3e.

Vorige week hebben we thuis met 2-20 van deze ploeg verloren, dus dat we er tegenaan moesten wisten we bij voorbaat! De wedstrijd begon gelijk al lekker pittig en ook hier ging het gelijk op. Hier had de tegenstander duidelijk niet op gerekend en had het er serieus moeilijk mee. Er werd hard voor de bal gewerkt en een aantal mooie kansen werden goed afgemaakt wat een ruststand van 4-3 gaf.

Al heel snel na de rust wist Arie Jan de gelijkmaker te scoren, 4-4. Helaas kreeg Good Luck 4 het hierna toch wat moeilijker met het overspelen van de bal en met het scoren. ELKV kon nog wel een aantal keren scoren, zij wonnen dan ook met 8-5.

Helaas verloren, maar gezien de stand van vorige week toch petje af! Er is hard gewerkt en het had resultaat. Het was en bleef spannend tot de laatste 10-15 minuten van de wedstrijd!

Ook hier hadden we supporters, die ook 'enige minuten' op het terras en in de zon op de spelers en wedstrijd hebben zitten wachten! Alle invallers en supporters bedankt!

Doelpunten: Christiene (2) Ronald (1) Arie Jan (1) André (1)