Wedstrijden > Good Luck C - Vitesse C3

Datum: 13 september 2008
Tekst: Anneleen Kolijn

Good Luck C - Vitesse C3

Op zaterdag 13 September speelde Good Luck C1 een wedstrijd tegen Vitesse C3. Er waren door omstandigheden maar 5 spelers uit het C1 team. We waren dan ook heel erg blij dat er 4 kinderen uit de D teams (Jochem, Evelien, Lisanne en Frederick) en uit de B1 Carolien met ons mee wilden spelen. De 1ste helft ging het goed en toen er werd gefloten voor de rust stond het 2-2. In de 2de helft kreeg Pyke nog een knie in zijn gezicht en had een tand door zijn lip, maar hij speelde snel weer mee. We scoorden er nog 3 in en de tegenstander 1, zo kwam de eindstand op 5-3 voor Good Luck. Carolien heeft er 2 gescoord, Sven 2 en Dewi 1. Nogmaals iedereen bedankt die mee wilde spelen. We hadden jullie hard nodig en het was een leuke wedstrijd.