Wedstrijden > DVS 4 - Good Luck 3

Datum: 31 januari 2009
Tekst: Edwin Ploeg

Good Luck 3 komt tekort tegen DVS

Na een zoektocht naar de nieuwe Sophiahal (een zeer mooie accommodatie) in Hendrik Ido Ambacht traden wij aan tegen het 4e team van DVS. Onderweg naar hier hebben we Bregje opgepikt die met de A-meiden al gespeeld had tegen Vitesse uit Barendrecht. Met een compleet team min één broekje (helaas geen wissels) gingen we redelijk van start en konden zeker in de eerste helft redelijk bij blijven.

Startend in de aanval Maart, Jessica, Bregje en Edwin, in de eerste verdediging startten Adwin, Harm, Anne en Marjo.

De eerste goal viel helaas aan de zijde van DVS en na zo'n tien minuten stonden wij met 3-1 achter. Met gezamenlijke inzet kwamen we terug tot 3-2 en 3-3 en na onder andere een goede doorloper van Jessica zelfs voor met 3-4. Vlak voor de rust stonden wij voor met 4-6. Een beetje teveel achterover leunen zorgde ervoor dat we toch vlak voor de rust nog gelijk kwamen te staan in de stand.

In de tweede helft hebben we het helaas niet meer kunnen houden en na de vijfde wissel van de tegenpartij, waaronder steeds sterkere dames werden we toch overlopen.

De eindstand van 10-7 had zeker gezien de eerste helft niet gehoeven. Het ontbrak ons ten opzichte van de eerste wedstrijd bij ons in Sporthal de Staver toch wat aan bezieling.