Wedstrijden > Good Luck B - Focus B1

Datum: 7 februari 2009
Tekst: Edwin Ploeg

Good Luck B - Focus B1

Doordat ik iets later aankwam, van deze topgroep maar een half verslag. De namen van deze jonge dames en heren zijn misschien niet altijd goed, dat komt ervan als je jezelf als verslaggever slecht voorbereidt.

In de eerste helft gingen (werd mij verteld) vooral de doorloopballen van een leien dakje, van de 10 doelpunten zijn er 8 uit een doorloper gescoord. De verslaggever viel vooral een erg felle Melanie op. Haar tegenstandster heeft 1 keer geschoten en deze werd afgefloten door de scheids vanwege verdedigd.

ELKV leek na de rust lamgeslagen, want zelfs de eerste uitworp verdween al zonder enige aanraking over de zijlijn. Na de rust gingen de B's weer goed van start en schoot Jessie de ploeg naar 11-2. Na vijf minuten in de tweede helft ging Yorick helaas van het veld, Jonathan eerder gewisseld in de rust kwam daarop terug in het veld. Zo doelpuntrijk als de eerste helft was zo weinig werd er gescoord in het eerste deel van de tweede. Vooral de rebound werd nu door de tegenpartij beter benut. Eindelijk werd er toch gescoord door Jessie, maar werd de bal afgefloten voor verdedigd. Dit alles in de 10e minuut. In de laatste 7 minuten werd er ineens nog heel wat gescoord, Melanie en Jonathan 2x maakte wederom een doorloper. Met nog een doelpunt van Carolien werd de eindstand van deze wedstrijd 15-2.