Wedstrijden > Maassluis B2 - Good Luck B

Datum: 11 april 2009
Tekst: Djoël Hullegie

Maassluis B2 - Good Luck B

Zaterdag 11 april, de eerste wedstrijd van het veldseizoen. Het weer was wisselvallig, toen we vanuit de heuvelweg vertrokken regende het, eenmaal aangekomen in Maassluis scheen de zon en was het aardig warm. In de eerste minuut scoorde Yorick met een mooie doorlopbal. Maasluis volgde en scoorde een schot tegen Ivo, en vervolgens een schot tegen Jessie, en een schot tegen Ivo. Toen nam Denise een doorloopbal en werd op haar handen getikt, Strafworp. Yorick nam hem en scoorde. 4-2. Toen scoorde Ivo met een mooie uitstart. 4-3, en Melanie maakte een korte kans. 4-4. Daisy liet vervolgens een doorloopbal door, maar Denise scoorde vlak daarna ook met een doorloopbal. Melanie scoorde nog een doorloopbal en Kees liet een schot door. Ruststand: 6-6.

Jessie werd gewisseld voor Nadine. In de 2e helft scoorde Djoël met een schot, en daisy liet een doorloopbal door: 7-7. Vervolgens scoorde Daisy een doorloopbal en stond het 8-7. Na een tijdje geen doelpunten liet Kees een doorloopbal door: 8-8. Toen liet Djoël een schot door en was de stand 9-8. Maar toen kreeg Yorick een strafworp mee en scoorde hem. Het stond weer gelijk. Het was laatste minuut en het stond gelijk, super spannend dus. Toen liet Kees een dieptebal door en eindigde de wedstrijd met 10-9 voor Maassluis B2.