Wedstrijden > Good Luck B - Maassluis B2

Datum: 23 mei 2009
Tekst: Daisy Vroegindeweij

Good Luck B - Maassluis B2

De opstelling was in de aanval Melanie, Daisy, Yorick en Kees. De verdediging was Jessie, Denise, Jonathan en Ivo. Carolien en Djoël stonden wissel. De scheidsrechter kwam aanlopen en floot. De wedstrijd begon. Het begon al gelijk spannend. Melanie maakte een doorloopbal maar haar dame sloeg op haar handen dus kreeg ze een strafworp mee. Yorick maakte de strafworp. Het staat 1-0. De bal ging naar de tegenstander. Gelijk werd de 1-1 gescoord door Maassluis en we wisselden van vak. De aanval van Good-Luck kreeg de bal en ze speelden even rond. Jessie kreeg een korte kans en scoorde de 2-1. Iedereen was weer blij dat Good-Luck voorstond. De verdeding onderschepte de bal! De bal ging weer naar de aanval. Weer speelde ze rond. Een heer kwam als aansteun en Jessie en Denise gingen voor een doorloopbal. Jessie kreeg de bal mee en scoordede 3-1. We wisselden weer van vak. Maassluis kreeg de bal. Jammer genoeg kreeg Maassluis een korte kans en maakte de 3-2. De aanval van Good-Luck gooiden een bal verkeerd en zo maakte de aanval van Maassluis nog een doelpunt. Het stond 3-3. Het werd spannend want het was gelijk en de rust kwam al bijna. De vakken wisselde. Jessie scoorde weer een doelpunt! Het was een doorloopbal. Het stond 4-3. Het was daarna rust. Denise ging eruit en Carolien kwam erin. En bij de jongens ging Jonathan eruit en kwam Djoël erin. Iedereen had het heet dus pakte de bidons voor wat te drinken. We kregen een goede toespraak zoals altijd van onze coaches Peter en Petra! We gingen het veld op. Er kwam een andere scheidsrechter want Arnold moest een eigen wedstrijd spelen. Ingmar ging ons fluiten. Maassluis kreeg de bal. De heren gingen schieten van Maassluis en er kwam een schot. Het stond 4-4. De vakken wisselde. De aanval van Good-Luck speelde een tijdje rond. Daisy kwam met een schot en ze scoorde de 5-4. De aanval van Maassluis kreeg de bal weer. Het duurde lang voordat ze scoorde. De verdediging onderschepte de bal maar de aanval van Good-Luck maakte een gooifout en de bal ging weer terug naar de aanval van Maassluis. Maasluis scoorde! Het stond 5-5. De vakken wisselde. De aanval van Good-Luck speelde een tijdje rond. Maar ze kregen geen doelpunt erin. De verdediging van Maassluis onderschepte de bal en ging naar de aanval van Maassluis. De aanval van Maassluis scoorde de 5-6 en gelijk daarna de 5-7. Good-Luck stond achter. De vakken wisselde en de aanval van Good-Luck moest nu gewoon scoren. Er kwam een doorloopbal van Daisy en ze scoorde zo de 6-7. De verdediging van Good-Luck onderschepte de bal en de aanval van Good-Luck moest weer scoren want dan stond het gelijk en hadden ze nog een kans om te winnen. Daisy kwam weer met een doorloopbal en scoorde de 7-7. Het stond nu gelijk. Het was niet lang meer en als Good-Luck wou winnen. Maar we kregen een korte kans tegen en de eindstand werd 7-8.