Wedstrijden > Good Luck F1 - Juliana F1

Tekst: Agnes Boeter
Foto('s): Agnes Boeter

Good Luck F1 Kampioen

Na de zomervakantie zijn we een heel nieuw team begonnen aan de veldcompetitie. Onder begeleiding van Jacco en Agnes begonnen Stephan, Rif, Quinty, Sanne, Nikki en Milou aan de reeks van zes wedstrijden.

De eerste wedstrijd was tegen Vios (W) F1, in de laatste helft scoorde Rif zijn eerste doelpunt uit zijn korfbalcarrière en we wonnen met 0-1. De tweede week gingen we naar Bergen op Zoom, want we hadden een wedstrijd tegen Scheldevogels F1. We wonnen weer in de laatste helft, nu door doelpunten van Sanne en Nikki. De uitslag was 0-2.

De volgende wedstrijd was gelukkig eindelijk een thuiswedstrijd, nu weer tegen Scheldevogels. Er was veel publiek, altijd leuk, en we wonnen weer nu met 4-0 door 4 doelpunten van Sanne. Haar moeder werd die dag 40 dus 4 doelpunten en met 4-0 winnen is erg symbolisch. De 4e wedstrijd was een belangrijke want we hadden een wedstrijd tegen Juliana F1 die ook nog niets verloren hadden, het was errruuug koud en iedereen was niet wakker maar door een doelpunt van Sanne in de 1e minuut wonnen we toch met 0-1.

We konden kampioen worden in de volgende wedstrijd tegen Vios (W) thuis. Iedereen was een beetje zenuwachtig maar door goed samenspel en door goed vrijlopen wonnen we deze wedstrijd met 3-0 door 2 doelpunten van Rif en 1 van Sanne. We waren kampioen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

De laatste thuiswedstrijd was de officiële kampioenswedstrijd en we wilden eigenlijk kampioen worden zonder tegendoelpunten en zonder een wedstrijd te verliezen en dat lukte want door een doelpunt van Rif wonnen we met 1-0. Na het laatste fluitsignaal liepen we de polonaise en kregen we een kampioensbeker en was er kinderchampagne. De coaches hadden beloofd dat als we kampioen zouden worden we met z'n allen naar Fun Palace in Numansdorp zo gezegd zo gedaan. Na de wedstrijd kregen we eerst patatjes te eten en iets te drinken en daarna zijn we vertrokken naar Fun Palace en hebben daar een hele middag gespeeld.

Dit was het najaar veld seizoen 2009 van F1. Alle ouders die hebben gereden naar de uitwedstrijden bedankt. Ook Sven en Lenny bedankt voor het helpen bij onze training.

Rif, Sanne, Stephan, Quinty, Nikki en Milou