Wedstrijden > Good Luck F1 - PKC F6

Datum: 12 december 2009
Tekst: Sanne de Vos

Good Luck F1 - PKC F6

Zaterdag 12 december moesten we in De Gooye korfballen tegen PKC F6. Aangezien we de eerste 3 wedstrijden hadden gewonnen, en nu tegen een van de betere moesten, waren we best wel een beetje zenuwachtig. We begonnen met Milou, Nikki, Sanne en Rif. Al vrij snel kwamen we op voorsprong door een doelpunt van Rif. Daarna kwam er een tegendoelpunt van PKC (1-1). En ja hoor, weer kwam er een doelpunt van Rif via een schot (2-1). Na de strafworpen kwamen Quinty en Nathalie erin voor Nikki en Milou. In deze periode ging het verdedigen even niet goed, en kwamen we achter met 2-4. Na de rust konden we het goed dicht houden, en wist PKC slechts 1 keer te scoren (ondanks goed verdedigen van Nikki). De kansjes die wij kregen gingen er niet in.

De strafworpen hebben we verloren met 16 -18, (Milou 7, Rif 4, Nikki 3 en Sanne 2)