Wedstrijden > RWA D3 - Good Luck D2

Datum: 19 december 2009
Tekst: Adwin Krijger

Eerste punt voor D3...

Eigenlijk gaat het natuurlijk om onze D2 omdat er namelijk 'maar' 2 D teams zijn maar goed dat deert niet... Tot nu toe een erg moeilijk seizoen voor onze D3, gelukkig zijn er wel vaste trainers en begeleiders dus het moest er eens van komen dat er weer punten gepakt gingen worden.

Vandaag de wedstrijd tegen RWA uit Rhoon. Het was een lastige start omdat niet iedereen op tijd was en we ook nog terug moesten voor de shirtjes. Zo kwam het dat zo'n beetje de helft van de ploeg pas aankwam toen iedereen al klaar stond.

Misschien moeten we dit toch vaker doen want we begonnen goed aan de wedstrijd. En al snel stonden we door een doelpunt van Arienne op een 0-1 voorsprong. Dat was toch wel errug lang geleden. Toch konden we deze voorsprong niet lang vasthouden en het werd dan ook al snel 1-1. Het spel golfde op en neer en in een hoog tempo kreeg zowel RWA als Good Luck behoorlijk wat kansen. Blijkbaar levert het harde trainen van de afgelopen weken toch resultaat op want met 2 prachtige doelpunten (haar eerste) van Rosanne stonden we op een comfortabele 1-3 voorsprong.

RWA staat natuurlijk niet voor niets op de 3e plaats in de poule en het was dan ook een spannende wedstrijd. Van 1-3 werd het namelijk 4-3 en moesten we oppassen dat we niet werden overlopen. Door 2 doelpunten (Brian met een prachtige strafworp) en nogmaals Rosanne kwamen we weer gelijk en zelfs voor 4-5! Met nog een aantal minuten te spelen werd het dan toch 5-5 en zelfs tot in de laatste seconden bleef het enorm spannend of we dit gelijke spel konden vasthouden.

De eindstand was 5-5 en de ploeg was enorm blij met dit resultaat. Goed gewerkt jongens!!