Wedstrijden > Good Luck F1 - Oranje Zwart F1

Datum: 20 februari 2010
Tekst: Milou Boeter

Good Luck F1 - Oranje Zwart F1

Zaterdag 20 februari 2010 moesten we de wedstrijd tegen Oranje Zwart inhalen die eerder niet doorging door de sneeuw. Quinty was er niet want die was een weekendje weg dus gingen we van start met Sanne, Nikki, Nathalie, Rif en Milou.

Het eerste doelpunt zat er al in na 10 seconden. Een schot van Sanne 1-0 en we gingen maar door met scoren nog 2 doelpunten van Sanne en 1 van Rif, 1 van Nikki en 1 van Milou. Nathalie schoot ook op de korf maar die had gewoon erruuugge pech. In de rust hebben we lekker wat gedronken en gegeten en we gingen daarna verder met de 2e helft.

Nog 3 doelpunten van Sanne, 3 van Rif en 1 van mij werd de eindstand 13-0. Goed gedaan hoor!!!!

De strafworpen wonnen we ook met 20-10 (Rif 7, Nathalie 4, Sanne 4, Nikki 3, Milou 2)