Wedstrijden > Good Luck 4 - Albatros 7

Datum: 27 februari 2010
Tekst: Gijsbert Gille

Ruime zege voor Good Luck 4

Op 27 februari speelden we de return tegen het laaggeplaatste Albatros 7. De uitwedstrijd hadden we met 3-9 gewonnen. Adwin en Yvette waren er vandaag niet bij. Coach Ben werd deze keer vergezeld door André.

De wedstrijd kon niet direct beginnen, omdat er nog een heer van de tegenpartij onderweg was. Omdat deze bij binnenkomst niet bepaald een haastige indruk maakte werd er niet op hem gewacht en begon de wedstrijd. Albatros had ervoor gekozen om in het verdedigingsvak te starten met 3 mensen, wat ons de gelegenheid gaf snel op 2-0 te komen. Inmiddels was Albatros compleet en scoorden ook zij een doelpunt. Toch konden wij via onder andere 2 schoten van Harm een gaatje slaan; 5-1. Albatros scoorde nog tegen, maar via een Goofy-bal van Bregje werd het 6-2. Vlak voor rust wisten we nog even aan te zetten, waardoor de ruststand werd bepaald op 10-3.

Ben gaf aan in de rust dat het goed ging, maar we er nog niet waren, aangezien Albatros ook wel wat pech had gehad met de afronding. Dus gingen we proberen op de marge nog wat te vergroten. Dit lukte door afstandschoten van Harm, Jessica en 2x Clarinda. André was intussen ingevallen voor Gijsbert en Good Luck ging door. De wedstrijd was inmiddels wel gespeeld, maar Lindsay liet nog even zien dat je een omdraaibal ook bovenhands kunt nemen en Jessica liet nog even zien dat ook zij vlak kan schieten; 17-6. Toen duurde het nog 10 minuten voordat de eindstand op 18-6 werd gezet.

Volgende week speelt Good Luck 4 uit bij Nieuwerkerk 9.

Doelpunten: Jessica (4), Lindsay (3), Clarinda (3), Harm (3), Bregje (2), Gijsbert (2), Ed (1)