Wedstrijden > ADO F1 - Good Luck F1

Tekst: Quinty van Sliedrecht
Foto('s): Quinty van Sliedrecht

ADO F1 - Good Luck F1

Zowel F1 als F2 gingen 's morgens vroeg op pad naar 's Gravendeel voor de uitwedstrijd tegen ADO. Rif, Sanne, Milou, Nikki en Quinty hadden er zin, Nathalie was helaas ziek... Beterschap van je teamgenootjes toegewenst!

Rif opende de score voor Good Luck en was goed op dreef. Sanne maakte er 2-0 van. Good Luck probeerde nog te scoren met een paar doorloopballen, die helaas mislukten. Nikki en Sanne waren opeens jongetjes geworden, maar dat mocht de pret niet drukken.

Rif scoorde 2x (bijna vanaf de middellijn) en de winst was binnen. Zowel de wedstrijd als de strafworpen werden gewonnen: Quinty, Sanne en Milou 4, Nikki 3 en Rif 1.

Het team speelde goed samen en behaalde uiteindelijk de 3e plaats in de zaalcompetitie. Sanne deelde prachtige medailles uit, die zij had geknutseld. Iedereen vond de medaille zo mooi, dat ze thuis er een mooi plekje voor gingen opzoeken. Bedankt Sanne. F1 van harte gefeliciteerd allemaal, op naar de veldcompetitie!