Wedstrijden > Juliana F2 - Good Luck F2

Datum: 22 mei 2010
Tekst: Monique Vogelaar

Juliana F2 - Good Luck F2

De laatste uitwedstrijd van F2. We hebben 7 spelers maar we gaan altijd met 5 spelers naar een uitwedstrijd. Mandy had een feestje en Fenne kan nog niet korfballen vanwege haar pols. We zijn vertrokken met Maayke, Wout, Sam, Babet en Mark. We begonnen met Mark, Wout, Maayke en Babet.

We moesten nog een beetje wakker worden dus we begonnen niet goed. Als we een keer de bal hadden waren we hem weer kwijt door slordig over te gooien, niet kijken naar elkaar en te wild. We moesten meer de ruimte opzoeken. Dat ging beter na de strafworpen waar we gelijk stonden 7-7. Even wisselen en weer verder. Het overgooien ging een stuk beter. Nog moesten we heel veel verdedigen. Mark stond goed te vissen maar viste naast het net en hij was even zijn meisje kwijt. Die scoorde gelijk het eerste doelpunt voor Juliana. Jammer maar weer door. Rust even wat drinken met dat warme weer. En weer door. Mark, Babet, Sam en Wout gingen gelijk goed uit de startblokken. De eerste beste bal die we kregen schoot Mark er gelukkig in 1-1. Gelijk goed verdedigen dat vergeten we wel eens na een doelpunt maar deze keer niet. Mark stond goed te vissen dus we hadden de bal snel weer terug. Hij gooide de bal een eind naar voren naar Babet. Die schoot mis jammer maar Sam was er goed bij hij ving de bal en schoot hem er in. Lekker 1-2. Weer spelen, Mark maakte de 3-1 en de 4-1 en 5-1. Met de strafworpen heeft Sam de gelijkmaker gescoord. 15-15 is het geworden.

Ze hebben erg goed gespeeld allemaal. Het was helaas de laatste wedstrijd. We moeten nog een weekje wachten, dan weten we of we kampioen zijn geworden. We staan nu bovenaan. Als DSO gelijk speelt of verliest dan zijn we kampioen. Of samen of alleen of niet. We weten het nog niet. Maar na vandaag zijn we het voor ons zeker.