Wedstrijden > Oranje Zwart F2 - Good Luck F2

Tekst: Irene van Peperstraten
Foto('s): Irene van Peperstraten

Oranje Zwart F2 - Good Luck F2

Afgelopen zaterdag moesten we al heel vroeg vertrekken naar Westmaas, want de wedstrijd begon al om 9:00 uur. We waren dit keer precies met 4 kinderen, dus hoefden we niet te wisselen. Het was wel weer even wennen op gras, vooral omdat het gras net gemaaid was en erg nat, dus de bal was erg glad.

We begonnen de wedstrijd erg goed, na het 1e kwart was het nog altijd 0-0 en hadden we zelfs al 2x op de korf geschoten, helaas wel mis. Daarna mochten we strafworpen nemen, dat ging best goed, we hebben allemaal wel een keer gescoord.

In het 2e kwart moesten we er wat harder tegen aan, de tegenpartij was wel erg snel, dus soms waren we net een beetje te laat met verdedigen en daar maakte de tegenpartij gebruik van en scoorde 2x. Wel waren we veel aan de kant van de tegenpartij, want vooral het overgooien ging erg goed.

In de rust kregen we nog wat goed tips van al onze supporters en na wat drinken en stukjes appel konden we er weer met goede moed tegen aan.

De laatste 2 kwarten van de wedstrijd gingen ook erg goed, maar de tegenpartij was ook wel heel erg goed en zij konden nog 3x scoren, dus wonnen ze uiteindelijk met 5-0. met de strafworpen hadden ze uiteindelijk ook gewonnen, ze hadden er 19 raak. Wij hadden met z'n vieren ook wel 12 strafworpen raak, goed hè!!.

Nu zit het veldseizoen jammer genoeg al weer op, maar binnen gaan we natuurlijk ook een berg plezier maken.

Alle supporters bedankt voor het aanmoedigen, we vonden het erg leuk dat jullie er waren.

Groetjes Rick, Doortje, Desi en Youp