Wedstrijden > Scheldevogels 1 - Good Luck 1

Datum: 19 maart 2005

Good Luck oefent tegen Scheldevogels

Zaterdag 19 maart speelde Good Luck haar eerste oefenwedstrijd op het veld ter voorbereiding op de tweede helft van de veldcompetitie. Samen met het tweede team was de selectie te gast bij Scheldevogels uit Bergen op Zoom. Scheldevogels komt op het veld uit in de vierde klasse en Good Luck in de derde klasse, waarbij de ploeg van coach De Leeuw voor het kampioenschap gaat en momenteel bovenaan staat. In de beginfase kon Scheldevogels goed volgen, maar al snel werd het klassenverschil duidelijk. Good Luck liep via een aantal fraaie en snelle combinaties uit naar 4 - 9. De tiende kreeg de ploeg uit Middelharnis er niet meer in. De doelstelling was om de 20 doelpunten te bereiken en daar ging de ploeg in de tweede helft dan ook voor. Qua score was de tweede helft een kopie van de eerste. Het werd wederom 4 - 9. In de slotfase werden nog drie spelers van Good Luck 2 ingebracht en bij een eindstand van 8 - 18 floot de goed leidende arbiter voor het laatst. Beide teams van Good Luck hebben een goed resultaat neergezet en werken hard aan de voorbereiding voor de tweede helft van de veldcompetitie. Waarschijnlijk staat er volgende week weer een oefenduel op het programma.

Doelpunten Good Luck: Marcel Kievit (5), Jan-Willem de Vos (5), Britt Abbas (3), Heidi Kamerling (2), Nico Overduin (2) en Liesbeth Los (1).