Wedstrijden > Good Luck E1 - Korbatjo E1

Datum: 20 augustus 2011
Tekst: Thea van Sliedrecht

Good Luck E1 - Korbatjo E1

De allereerste oefenwedstrijd van dit seizoen en Job kwam zijn teamgenoten aanmoedigen, ondanks dat hij zelf niet mee kon spelen (super hoor!). Hoewel het team voor de eerste keer in deze samenstelling speelden, klikte het goed. De bal werd goed rondgespeeld en de partij ging gelijk op met uitschieters voor Good Luck. Waarom gingen die kansen er nu nét niet in? E1 ging op zoek naar de eerste treffer en Jara scoorde het eerste doelpunt, een prachtige doorloopbal. Ook de kansen voor Korbatjo kwamen... een prachtig lang afstandschot ging er in één keer in... stand 1-1. E1 bleef op dreef, maar kwam met 1-2 achter. Uiteindelijk scoorde Quinty de gelijkmaker (haar eerste doelpunt, proficiat). Dick evalueerde de wedstrijd en gaf aan dat eerste helft goed ging, maar de tweede helft beter kon. De coaches waren tevreden over de prestatie van hun elftal en nieuwsgierig naar wat het veldseizoen 2011-2012 gaat brengen voor dit team.

Spelers: Jara Anemaat, Milou Boeter, Rianne de Bruin (afwezig), Thomas van Driel, Rif Hoogenboom, Sophie Kardux, Milou Krijger, Nikki van der Made (afwezig), Quinty van Sliedrecht, Job Visser (supporter) en Sanne de Vos.

Coaches: Dick Boeter en Jacco de Vos