Wedstrijden > Conventus E1 - Good Luck E1

Datum: 3 september 2011
Tekst: Thea van Sliedrecht

Conventus E1 - Good Luck E1

De eerste uitwedstrijd van Good Luck E1 en Jacco hield de traditie van het vorig seizoen in eer: hij reed verkeerd! Aangekomen in Zwijndrecht en na zich te hebben omgekleed, begonnen de jongens en meiden van E1 aan de eerste helft. Al snel volgde de eerste kans voor Good Luck met een schot van Quinty net op het randje van de korf. Ook de volgende doelpogingen van Quinty mislukten, de bal wilde er niet in. Gelukkig lukte het Milou K. wel 0-1. Het snel rondspelen van de bal werd beloond en de 2-0 volgde snel met een schot van Rif. Tussendoor was er nog een kansje voor Sanne. De eerste 10 minuten van de wedstrijd vlogen voorbij en er werd gewisseld van vak. Nikki onderschepte de bal en scoorde de 3-0. Het verdedigend vak leverde goed werk en al snel was de bal weer voor de aanval. Jara stond klaar om een doorloopbal aan te geven en Nikki scoorde de 4-0. Maar hoe noem je nu een doorloopbal die bovenhands wordt genomen? Een doorloopbal of een schot? Tuurlijk een doorloopschot!!! Vlak voor het einde van de eerste helft scoorde Jara, maar helaas werd deze goal afgekeurd (wij vonden het niet verdedigd, maar ja wij zijn dan natuurlijk ook partijdig). Na wat gedronken te hebben begon het team aan de tweede helft. Good Luck E1 had er zin in! Thomas scoorde vrij vlot de 5-0. Hoewel Job en Rianne een paar goede doelpogingen deden, wilde het maar niet lukken om te scoren. Ook Milou B. kreeg een kansje. Waar Quinty mee begon in de eerste helft, dacht Sophie dat kan ik ook. Na drie mislukte pogingen was de vierde raak 6-0. De scheids floot af en de eerste winst voor Good Luck E1 was binnen. Coach Jacco gaf het team een compliment en hoopt dat ze de komende wedstrijden goed blijven rondspelen en kansen blijven creëren. Ook coach Dick vond dat het team prima had gespeeld. Benieuwd naar wat ze de volgende wedstrijd doen? Kom dan naar de wedstrijd: Good Luck E1 – PKC/Hagero E7 op 10 september a.s. 11.15 uur.

Spelers: Jara Anemaat, Milou Boeter (wissel 2e helft), Rianne de Bruin (wissel 1e helft),Thomas van Driel (wissel 1e helft), Rif Hoogenboom (wissel 2e helft), Sophie Kardux (wissel 1e helft), Milou Krijger, Nikki van der Made, Quinty van Sliedrecht (wissel 2e helft), Job Visser en Sanne de Vos.

Coaches: Dick Boeter en Jacco de Vos