Wedstrijden > PKC E7 - Good Luck E1

Datum: 8 oktober 2011
Tekst: Thea van Sliedrecht

PKC E7 - Good Luck E1

We vertrokken naar PKC om de laatste wedstrijd van het veldseizoen te spelen. Rif, Milou B, Quinty en Rianne mochten als eerste in de aanval. Na goed rondspelen werd de opening gezocht. Quinty gooide Rif aan en deze scoorde met een mooi schot de 1-0. Door goed samenspel van het vak volgden er nog kansjes voor Quinty, Rianne en Milou B. Uiteindelijk scoorde Rif de 2-0. Er werd gewisseld van vak, behalve door Milou K. De scheids floot en toen stonden er 5 van Good Luck te verdedigen en 3 in de aanval!! Gelukkig was Dick wel wakker en seinde de scheids in dat er iets niet klopte. Of het nu hierdoor kwam weten we niet, maar PKC scoorde de 1-2. Dat konden Jara, Job, Milou K. en Nikki niet op zich laten zitten. Met een goede bal van Jara kon Milou K. scoren 1-3. Jara kreeg een strafworp, maar wist deze niet te benutten.Daarna volgde er een opzetje van Milou K. en Jara eindigde met een doelpunt door Jara 1-4. Ook Job scoorde zijn eerste doelpunt van het seizoen scoren 1-5 (prima gedaan!). In de rust werd er gewisseld en Sanne, Quinty, Milou B. en Rianne gingen in de aanval, maar er werd niet gescoord. Nu was het aan Nikki, Sophie, Thomas en Milou K. om nog iets aan de stand te veranderen. Sophie had de vorige wedstrijd haar doelpuntje gemist, dus die rook haar kans. En jawel ze scoorde de 6-2. Meteen scoorde PKC de 6-3 wat tevens de eindstand was. 12 november a.s. is de eerste wedstrijd in de zaal. We hopen dat Good Luck E1 zich weet te herpakken, zodat er weer goed geconcentreerd en goed samengespeeld wordt in het zaalseizoen. Er moet weer een team komen te staan!

Spelers: Jara Anemaat (wissel 2e helft), Milou Boeter, Rianne de Bruin, Thomas van Driel (wissel 1e helft), Rif Hoogenboom (wissel 2e helft), Sophie Kardux (wissel 1e helft), Milou Krijger, Nikki van der Made, Quinty van Sliedrecht, Job Visser (wissel 2e helft) en Sanne de Vos (wissel 1e helft).

Coaches: Dick Boeter en Jacco de Vos (afwezig)