Wedstrijden > Good Luck D - Ventura Sport D3

Tekst: Wim Huizer
Foto('s): Wim Huizer

Good Luck D - Ventura Sport D3

Vandaag speelden de D's tegen Ventura sport. Beiden konden kampioen worden maar dan moest Ventura winnen voor een gedeelde eerste plaats. Good Luck had aan gelijk of winst genoeg om alleen kampioen te zijn. Dit door alle voorgaande wedstrijden te winnen.

Een goede voorbespreking is van belang, maar het was al snel op 0-1 achter. Ondanks de vele pogingen bleef het even zo tot een doorloopbal van Tygo. Na de rust ging het spel goed maar bleven doelpunten uit. Ventura wist toch 1 van de weinige kansen te benutten en maakte 1-2. Hierna was de beer los en een goedlopende aanval eindigde in een doorloopbal van Annelijn die 2-2 maakte.

Als kampioen is het goed frieten eten met zijn allen in de kantine. Op naar de zaal.