Wedstrijden > Good Luck E1 - ADO E1

Datum: 19 november 2011
Tekst: Thea van Sliedrecht

Good Luck E1 - ADO E1

De eerste thuiswedstrijd in de zaal van Good Luck E1. Er waren heel veel supporters, omdat Good Luck 1 en 2 ook thuis moesten spelen. De wedstrijd ging van start met in de aanval Rif, Milou K., Sophie en Quinty. Het bleek al snel dat dit een leuke wedstrijd zou worden met een goede tegenstander. Good Luck E1 kwam op voorsprong door een schot van Rif 1-0. Er waren ook hele goede kansen voor ADO, die gelukkig voor ons de kansen misten. Nu was het de beurt aan Thomas, Sanne, Milou B en Nikki. Milou B. draaide mooi weg van haar tegenstandster en scoorde de 2-0. ADO kreeg een strafworp mee door Quinty, maar miste. Uiteindelijk werden de kansen door ADO benut 2-1. Dit was ook de ruststand. Na een peptalk van de coaches ging Good Luck E1 op voor de 2e helft met in de aanval Job, Sophie, Quinty en Rianne. ADO ging goed door en benutte wederom een kans 2-2. Dat was even slikken, want het was heel lang geleden dat Good Luck E1 zoveel tegenstand had gekregen en voor de overwinning moest knokken. Toen kreeg Quinty een strafworp mee, die werd benut door Rianne 3-2. Vervolgens scoorde ADO weer 3-3. Er werd gewisseld van vak en Jara, Thomas, Milou B en Nikki mochten gaan aanvallen. Wat was het spannend. De supporters moedigden het team aan. Good Luck E1 kreeg steeds meer haast, want ze wilden winnen. Dit kwam helaas hun spel niet ten goede, maar de inzet was supergoed. Het was Thomas die met een schot de eindstand bepaalde op 4-3. Er was ook een leerpuntje deze wedstrijd: de bal moet beter geplaatst worden!

Spelers: Jara Anemaat (wissel 1e helft), Milou Boeter, Rianne de Bruin (wissel 1e helft), Thomas van Driel, Rif Hoogenboom (wissel 2e helft), Sophie Kardux, Milou Krijger (wissel 2e helft), Nikki van der Made, Quinty van Sliedrecht, Job Visser (wissel 1e helft) en Sanne de Vos (wissel 2e helft).

Coaches: Dick Boeter en Jacco de Vos