Wedstrijden > DSO F1 - Good Luck F1

Tekst: Agnes Boeter
Foto('s): Irene van Peperstraten

DSO F1 - Good Luck F1

Op een mistige ochtend vertrokken we naar Klundert voor onze eerste zaalwedstrijd in deze competitie. We waren nog net op tijd om de wedstrijd van F2 te zien, goed gedaan jongens en meiden een gelijkspel. Na even ingeschoten te hebben, begonnen we de wedstrijd. Na 5 minuten stonden we al met 0-4 voor, wat ging het goed. Voor de rust maakten we nog een doelpunt. In de rust gingen we lekker wat drinken en wat eten en toen de tweede helft begon, gingen we vrolijk verder met scoren. We gunden DSO ook nog wat doelpunten zodat de eindstand 2-8 werd. Goed gedaan!!!

Rick, Youp en Thijs waren erg zuiver en scoorden er lustig op los. Fabian gooide hele slimme ballen naar de jongens zodat zij konden scoren, jammer genoeg lukte het hem deze wedstrijd niet om zelf te scoren. Desi had ook een goede kans om te scoren maar de bal bleef net op het randje liggen en Doortje verdedigde heel goed en onderschepte veel.

Op naar de volgende wedstrijd zaterdag 3 december om 9 uur in de Staver tegen Keep Fit uit Roosendaal.

Spelers: Doortje Buijze, Desi van Kampen, Thijs van den Klundert, Youp van Peperstraten, Fabian de Vos en Rick de Vos

Coaches: Samantha de Vos en Agnes Boeter