Wedstrijden > Sporting Delta E3 - Good Luck E1

Datum: 26 november 2011
Tekst: Thea van Sliedrecht

Sporting Delta E3 - Good Luck E1

We vertrokken vandaag zonder Jara, want zij was ziek. We hopen dat je er a.s. woensdag weer bij bent met de training. Beterschap toegewenst van al je teamgenootjes. Coach Jacco had gelukkig alle shirts weer gevonden en de wedstrijd ging van start met in de aanval Rif, Nikki, Milou B en Rianne. Rif opende de score met een prachtig afstandsschot 1-0. Kort daarop scoorde Rif weer met een afstandsschot de 2-0. Rif kwam op dreef en scoorde de 3-0 met een doorloopbal (hattrick goed gedaan hoor!). Thomas en Quinty hadden het maar druk met de score bijhouden. Er werd gewisseld van vak en Job, Milou K, Sanne en Sophie mochten gaan aanvallen. Het was een spannende partij waarbij de tegenstander steeds beter in de wedstrijd kwam. Dit kwam mede door het niet goed plaatsen van de bal. Ook werd er niet goed rond- en samengespeeld door Good Luck E1. Ruststand 3-1. Quinty, Rif, Milou B en Rianne gingen aanvallen. Sporting Delta speelde sterk en scoorde de 2-3. Er kwamen kansjes voor Good Luck, maar er werd te gehaast geschoten. Sporting Delta kreeg een paar hele goede kansen en scoorde hierop de 3-3. Gelijkspel met nog 10 minuten op de klok. Wat was het spannend. Wie zou uiteindelijk de winst pakken? Was dit het eerste gelijkspel van Good Luck E1? Er werd gewisseld van vak. Zou het Job, Milou K, Sanne en Sophie lukken om de winst binnen te halen? De verdediging met Rif, Quinty, Milou B en Rianne stond als een huis. Hierdoor kreeg Good Luck weer vertrouwen en werd sterker. Twee minuten voor tijd scoorde Job de 3-4 en haalde de winst binnen. Good Luck E1 heeft keihard gewerkt voor deze overwinning. Coach Dick was heel trots, want volgens hem was dit de te kloppen ploeg in de poule.

Spelers: Milou Boeter, Rianne de Bruin, Thomas van Driel (wissel 1e helft ), Rif Hoogenboom, Sophie Kardux (wissel 2e helft), Milou Krijger, Nikki van der Made (wissel 2e helft), Quinty van Sliedrecht (wissel 1e helft ), Job Visser en Sanne de Vos.

Coaches: Dick Boeter en Jacco de Vos